
Nyt on juhlan aika!
Itä-Suomen Poliisilaitos kiteyttää savolaisuuden ja yhteishengen merkityksen.
"Savolaiset ovat aina tienneet olevansa mualiman parhaita jalkapalloilijoita ja Suomen mestaruus on viimeiset reilut 40 vuotta annettu tasapuolisuuden nimissä muille. Nyt oli taas aika panna palikat järjestykseen ja muistuttaa myös kotimaassa, että pallon kanssa ei pelkästään naatiskella. Ja jos savolaisjoukkueessa on ainakin yksi Niskanen, tulosta tulee.
Onnea poliisilaitoksen puolesta mestareille ja koko organisaatiolle, junnusta järkkäriin!
Jos ja kun torilla tavataan/jatketaan, pankaahan reilusti päälle ja muistakaa kohdella Veljmiestä hyvin. Hyviä juhlia, teemme oman osuutemme tässäkin ja palataan asiaan europelien merkeissä".
Onnittelut koko KuPS-joukkueelle, Banzai!
| 22.06.2026 18.55 | KuPS ry ja Mestar Kuopio Oy yhteistyöhön! |
| 16.06.2026 10.18 | KuPS ensimmäisenä seurana Palloliiton Laatujärjestelmän tasolle 4! |
| 09.06.2026 11.25 | Pihlajalinna jatkaa KuPS ry:n kumppanina – yhteistyön keskiössä pelaajien hyvinvointi |
| 31.05.2026 08.13 | Kuukauden vapaaehtoinen – Pia Laitinen |
| 12.05.2026 14.16 | Savon Sanomat Jalkapallokoulu jo yli 20 vuotta |
| 09.05.2026 12.18 | Maajoukkueuutinen |